2.–6. juuninl toimus Roosna-Alliku Põhikoolis väärtustenädal, mille eesmärk oli pöörata tähelepanu meie kooli põhiväärtustele: koostöö, ausus, lugupidamine, julgus ja loovus. Iga päev kandis oma fookusteemat ning pakkus õpilastele erinevaid tegevusi ja väärtuspõhiseid kogemusi.
Esmaspäeval oli koolis koostööpäev. Huvijuht Laura korraldas vahetundides vahvaid koostöömänge, mis nõudsid usaldust, kuulamisoskust ja meeskonnatööd. Õpilased said kogeda, kui oluline on teistega arvestamine ja ühise eesmärgi nimel tegutsemine.
Teisipäev keskendus aususele ja lugupidamisele. Samal päeval toimus ka spordipäev, mis algas rollimängudega, kus õpilasesinduse liikmed näitasid, kuidas olla spordis aus ja lugupidav. Huvijuhi soojendusmängudes said õpilased praktiseerida nii koostööd kui ka ausa mängu põhimõtteid.
Pärast sissejuhatavaid tegevusi algas spordipäev. Õpilased osalesid erinevatel aladel: 30 ja 60 meetri jooks, 250 ja 500 meetri jooks, pallivise, kuulivise, rippumine ning lõuatõmbed.
Õpilaste suure soovil toimus ka lõbus teatejooks, mis tõi päeva lõppu palju elevust ja kaasaelamist. Spordipäeva võitjad on järgmised:
I kooliastme (1.-3.klass) tüdrukud
I koht Evelina (3. klass)
II koht Maribel (2. klass)
III koht Pille (2. klass)
I kooliastme (1.-3.klass) poisid
I koht Kiril (2. klass)
II koht Jarko (3. klass)
III koht Armin (1. klass)
II kooliastme (4.-6. klass) tüdrukud
I koht Kristella (5. klass)
II koht Annabel (6. klass)
III koht Hanna (5. klass)
II kooliastme (4.-6. klass) poisid
I koht Aimar (6. klass)
II koht Janar (6. klass)
III koht Kerdo (5. klass)
III kooliaste 7.-9. klass) tüdrukud
I koht Marii (9. klass)
II-III koht Sandra-Eliise (8. klass)
II-III koht Maribel (8.klass)
III kooliaste 7.-9. klass) poisid
I koht Rivo (9. klass)
II koht Joosep (8. klass)
III koht Kert (7. klass)
Kolmapäev oli pühendatud julgusele ja loovusele. Selle päeva tegevused olid improviseeritud – iga klass sai endale teema ja probleemi, mida lahendada. Klassidel oli kindel aeg, et koostada lühike improvisatsiooniline etendus ning see seejärel kogu kooliperele esitada.
Õpilased olid väga loovad ning julgesid kõigi ees esineda – sellest päevast jäi kõlama palju naeru, uusi ideid ja positiivseid emotsioone.
Neljapäev oli pühendatud hoolivusele. Päev algas toreda „tagarääkimise mänguga“, kus iga õpilane sai kuulda, kuidas klassikaaslased teda positiivselt “taga räägivad”. See lõbus ja südamlik mäng aitas märgata teineteise häid omadusi ning tõstis meeleolu.
Seejärel mängiti rollimänge, kus tuli põhjendada, miks mõni klassikaaslane sobiks hästi näiteks politseinikuks, rekajuhiks või mõneks muuks ametiks. Nende mängude kaudu õppisid õpilased märkama üksteise tugevusi ja andma toetavat tagasisidet.
Päeva lõpetuseks toimus kogu kooli ühine prügikoristus. Iga klass sai kindla ala, mida korrastada, ning tänu ühiselt pingutusele sai kooli ümbrus prügist puhtaks ja veelgi ilusamaks.
Väärtustenädal tõi kogu koolipere kokku, et ühiselt mõtestada ja kogeda meie kooli väärtusi läbi mänguliste, loovate ja teguderohkete tegevuste. Iga päev andis võimaluse õppida midagi uut nii enda kui ka kaaslaste kohta ning tugevdas kooli ühtsustunnet ja hoolivust.